Filmul este o creaţie cu şi despre copii îmbinată cu probleme adolescentine şi manifestările artistice ale acestora în cadrul unei şcoli de arte cu internat. Subiectul central însă este închiderea sălii de sport a acestei şcoli de arte, de altfel singurul loc adecvat pentru repetiţii şi spectacole al tinerilor talentaţi ce studiază aici.
Motivul indicat de autorităţi este unul cât se poate de stupid şi anume neproductivitatea financiară a respectivului amplasament. Şi, ca totul să se sincronizeze într-o conspiraţie tipic administrativă, închiderea şcolii coincide cu examenul şi totodată spectacolul de final de an al tuturor specializărilor şcolii.
Ca şi fir narativ secundar, Irina, o elevă nou venită la această şcoală, cu probleme de familie, încearcă să treacă neobservată prin zilele rămase din anul şcolar. Această idee se dovedeşte a fi în contradicţie cu cea a găştii de rebeli din şcoală. Totul se precipită până în momentul în care durul şcolii se îndrăgosteşte de ea şi îi declară acest lucru. Astfel, cei doi descoperă ce au în comun şi anume problemele similare de familie.
Intrigile între copii nu lipsesc, directoarea şcolii este personajul maternal al filmului şi elementul de coeziune, iar acest lucru se regăseşte atât în emoţia reacţiilor ei cât şi în impulsul oferit copiilor pentru salvarea sălii.
În ciuda faptului că fac parte dintr-o generaţie rebelă fără reguli, dar cu aspiraţii mari şi talent pe măsură, reuşesc să împletească arta teatrală cu cea muzicală, să dea dovadă de coeziune, spirit de echipă şi multă creativitate în lupta cu administraţia insipidă ce uitp că în afara rapoartelor mai există şi arta şi cultura.
--------------------